We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Om je claim veilig te stellen, is het belangrijk dat je eerst jouw claim indient. Stel pas daarna een vraag. We beantwoorden vragen binnen 3 tot 5 werkdagen (vanwege de media-aandacht komen er veel vragen binnen).
Claimer.nl B.V.
Post: Postbus 5114, 2701 GC Zoetermeer
Media: pers@claimer.nl (uitsluitend voor de media, helaas worden mails van cliënten op deze manier niet verwerkt).
Kantoor: Centrum West 31 te Zoetermeer
E-mail: info@claimer.nl
Als bedrijven misbruik maken van hun macht stappen we voor jou naar de rechter.
De kans op succes bij de energieclaim is – gelet op de huidige stand van wat rechters hebben geoordeeld – aanzienlijk. U wordt geadviseerd uw claim zo snel mogelijk veilig te stellen bij ons.
De aanmelding op Claimer.nl verplicht je tot niets. Je kunt later besluiten je aan te melden bij de betreffende claimstichting die de massaclaim daadwerkelijk uit zal voeren. De aanmelding op Claimer.nl dient vooral om de haalbaarheid van een massaclaim te onderzoeken én om te zorgen dat je je straks eenvoudig kunt aanmelden bij de claimstichting die Claimer.nl hiervoor het meest geschikt acht.
Bij succes ontvangt de betreffende claimstichting een percentage van het bedrag dat de tegenpartij aan u moet betalen. Dat percentage staat op dit moment nog niet vast, maar zal zo laag mogelijk worden vastgesteld. De claimstichting is namelijk non-profit en gebruikt dit percentage uitsluitend om gemaakte kosten te dekken. In vergelijkbare zaken ligt het succespercentage doorgaans tussen de 15 en 25%. U wordt hierover nog nader geïnformeerd door de claimstichting.
U krijgt ongeveer één keer per maand een mail van ons met updates. Wij werken achter de schermen hard aan het voorbereiden van massaclaims.
Ja. Claimer.nl staat voor échte actie, in plaats van “het gesprek aangaan”.
Jurist Roelof de Nekker van Claimer.nl is de grondlegger van deze claim. Andere claiminitiatieven stellen het gesprek met de energieleveranciers aan te willen gaan. Voor Claimer.nl is de tijd van praten echter al lang voorbij. Sterker, als Roelof deze procedure ruim drie jaar geleden niet was gestart, viel er nu überhaupt niets te bespreken. U kunt zich het best uitschrijven bij andere organisaties.
Je hoeft op dit moment geen documenten aan te leveren. Het kan zijn dat de claimstichting later nadere documenten en/of gegevens van je vraagt. Dat is ook afhankelijk van de vraag in hoeverre de energiemaatschappijen mee- of tegenwerken. Het is wel raadzaam om contractdocumenten te bewaren en/of te downloaden uit de online “mijn”-omgeving van je energieleverancier.
Op dit moment kunnen alleen consumenten zich aanmelden. Bedrijven kunnen zich niet bij Claimer.nl aanmelden.
Jurist Roelof de Nekker van Claimer.nl is de grondlegger van deze claim. Een andere claimorganisatie, Consumentenbond Claimservice BV, zegt het gesprek met de energieleveranciers aan te willen gaan. Voor Claimer.nl is de tijd van praten echter al lang voorbij. Sterker, als Roelof deze procedure ruim drie jaar geleden niet was gestart, viel er überhaupt niets te bespreken. Claimer.nl komt dus daadwerkelijk in actie en als u daarvan houdt, hoeft u zich alleen bij Claimer.nl aan te melden. U kunt zich het best uitschrijven bij andere organisaties.
Claimer.nl deelt je gegevens op dit moment niet met derden. Voor een correcte afhandeling van de claim, kan het noodzakelijk zijn de gegevens met – bijvoorbeeld – een advocatenkantoor te delen. Het staat je vrij je, daartoe door Claimer.nl uitgenodigd, aan te melden bij de betreffende claimstichting die de procedure oppakt. Daarover hoor je te zijner tijd van Claimer.nl.
Als je in de afgelopen jaren bent overgestapt of verhuisd, is dat geen probleem. Je hoeft je maar één keer aan te melden met je huidige correspondentieadres. Wij verwachten dat ook een verhuizing niet van belang is voor de betreffende claimstichting. Mocht dit anders zijn, dan zal hiernaar in de toekomst nog worden gevraagd.
Kies bij aanmelding de energiemaatschappij die de prijzen het vaakst en meest heeft verhoogd. De claimstichting zal je later nog specifiek vragen wanneer je waar klant was, om zodoende de juiste schadebedragen en te volgen juridische routes te kunnen bepalen.
Het einde van de salderingsregeling heeft onze aandacht. Bij Claimer.nl zijn de problemen die spelen met energieleveranciers, waaronder de verhoging van variabele tarieven én het einde van de salderingsregeling, onder één dak gebracht. Als u een variabel contract heeft (gehad) en het daarnaast ook oneens bent met het einde van de salderingsregeling, zit u bij Claimer.nl dus goed. Over (het einde van) de salderingsregeling berichten wij u op korte termijn.
Kun je als nabestaande ook een claim indienen voor teveel betaalde energie door een inmiddels overleden ouder waarvan het contract nog een jaar na overlijden door heeft gelopen tot aan de verkoop van het huis?
Ja, je kunt als erfgenaam aanmelden voor de claim.
U kunt zich iedere keer apart aanmelden via de website. U kunt daarbij uw eigen mailadres invoeren, maar wel de naam van uw cliënt.
claimer.nl is een initiatief van procesjurist mr. N.G.A. (Nick) Voorbach, bekend van zijn werk van verkeersboete.nl
Claims
Informatie
© 2025 claimer.nl
Massaclaim tegen ‘oneerlijk’ variabel energiecontract gestart!